söndag 26 april 2009

Vi vill ha sol sol sol mera sol å sol det kommer vi att få..

hoppas jag...
för denna helg har varit underbar. Fredag å Lördag var söderhamn varmast i Sverige.. inte dåligt det..
Helgen har ju mest spenderats ute vilket känns underbart..
idag var vi ute förutom då vi åt mat.. har haft blåst idag så på altanen drog det lite kallt för det blåste rakt igenom. Sen så var jag å månadshandlade mat så nu är det gjort. Skönt..
Idag drog jag ut alla gamla möbler som stod i lekstugan som var efter förra ägarna.. dvs det var inrett ganska mysigt med säng, fotölj, leksaksspis osv.. men gammalt dessutom hade någon katt hittat in i vintras när vi glömde dörren öppen och gjort lite spår.. luktade inte gått om man säger så..
sopade rent, torkade golv, lister å fönster. la in en Musse pigg matta som låg i källaren, tog ut stora runda bordet från IKEA.. ett barnbord Mammut kallades det nog.. i limegrönt.. två stolar å två pallar.. sen åkte spise/diskho ut åsså.. med alla plastgrejer.. barnen blev helt lyriska å lekte massor på en gång.. härligt..
så nu är det gjort.. känns som helgen har gått i förändringens tecken, mitt hår, vardagsrummet, lekstugan, barnens sängar mm.. super duper rolig helg!!!
kram på er

PS. JAG HAR GÅTT 20334 STEG IDAG.. BRA JOBBAT VA.. GLÖM INTE MIN VIKTBLOGG.. FINNS LÄNK TILL HÖGER

1 kommentar:

Cinsaga sa...

Oj, vad mycket du har gått. Jag är klart imponerad !!!

Såg att ni hade varmast i landet. Visst är det skönt ?!

Kram