måndag 27 april 2009

ATT SOVA I NYA SÄNGAR I SAMMA RUM

Det går utmärkt det.. vi lägger oss alla i Leos säng och läser en bok var för dom (ja alltså antingen så lägger jag eller pär dom.. inte vi båda)
sen så släcker vi sätter på en saga på cd och pussar Leo godnatt.. jag å Thea lägger oss i hennes säng å sen somnar båda.. Det tog 15 minuter idag.. så det har gått utmärkt.. var tredje natten i natt. Båda sover gott hela natten.. Thea har vaknat varje morgon vid halv 5, men då får hon komma till vår säng å somnar om snabbt.. gud va skönt det är.. trodde inte det skulle gå så här bra.. men det går väl i vågor det med...

3 kommentarer:

Evelina sa...

Åhh va skönt att det funkar för dom att sova i egna rum och sängar....Själv har jag en liten tös som sover mer PÅ mig än brevid mig på nätterna...=) Kram kram

Cissi sa...

Vad skönt att det fungerar så bra!

Mad sa...

Tack för alla fina kommentarer! inte behöver du skicka en doppresent till Wincent! Hur är det med er?

Skönt att nattningen funkar..Men som du säger, man vet ju aldrig;)