tisdag 14 april 2009

Första rundan..

Jag gick ut en sväng när jag lagt Leo.. gud så skönt med bar backe och ljust.. det var inte mörkt ens när jag kom hem20.55.. fast det var mörkare innifrån å ut än när man var ute.. nåja
jag gick 70 min rask promenad och kom enligt stegräknaren 8879 steg och 6,8 km.. ska gå rundan igen nån dag för att kolla om det stämmer har för mig att det är över 7 km.. men men..
det var iallafall såååå skönt. härligt att komma igång igen

maten idag har gått bra..
blodpudding med keso å lättsockrad lingonsylt och vatten till lunch
äpple till mellis å vatten
makaroner å köttfärssås, sallad och vatten till middag
nu när jag kom hem knaprade jag på lite havrefras.. å vatten hade ingen mer fräsch frukt hemma...
Pär får ta med hem från jobbet imorrn...

är iallafall supernöjd med dagen..

Inga kommentarer: