måndag 13 april 2009

Jaha.. VAB igen

Thea har feber.. började med 37.6 grader vid 16-tiden... nu hade hon 39.0 så vi blir hemma imorrn jag å barnen.. iofs bra om vi ska åka in med Leo till hälsocentralen.
Thea åt bra middag å äter nu välling så det är skönt... är knappt märkbart förkyld men tänkte på att det är 4 tänder kvar för henne å kan ju vara nån sån på G men jag ser inget... ja ja.. vi får väl se hur det utvecklar sig.. Lillstumpan som alltid får feber när hon blir sjuk. Tycker så synd om henne..
Ja ja nu ska jag ta å lägga henne å sjunga lite för henne å killa på ryggen... sen sover hon nog gott. har fått alvedon så hon slipper ha hög feber i natt.
Jag har två ikeapåsar (såna blå ni vet... ) fulla med strykning... så jag vet vad jag ska göra ikväll..
sen så ska jag försöka få lite kläder på tradera.. massa brallor som Thea vuxit ur.. fina manchesterbyxor å jeans.
Provade även alla skor här hemma idag.. Leo behöver ett par gympadojor å Thea behöver ett par gympadojor och ett par ofodrade stövlar. Så det blir till att shoppa i veckan..
kram kram

3 kommentarer:

Olelsi sa...

Är lill-gumman sjuk igen. Stackars henne....
Här är det väll som vanligt, barnen är sur för att de inte får vara ute länge nu när det är ljust.

Kram Nettan

Mad sa...

hoppas lillan kryar på sig..skickar en drös med friskusbacilluskus till er;)

Olelsi sa...

LIA= Lärande I Arbetet.
Jag pluggar ju...typ som praktik.