måndag 13 april 2009

I´m back

Ja jag vet. vart tog jag vägen...
men nu så jäklar så ska jag ta i med hårdhandskarna...
jag bara måste fixa det här nu.. beach 2009 närmar ju sig å byxorna går ju knappt att knäppa så för 1 minut sen knaprade jag på sista påskgodiset.. å sista godiset förresten tills den 12 juni.. då jag har jobbat klart på mitt jobb. Hoppas jag fixar det galant.. vore så skönt..
så imorrn kliver jag upp på vågen å gör en koll.. får väl mardrömmar av bara det..
huga.. fast jag har ju vägt mig för några dar sen men har lyckats stoppa i mig en del godis sen dess så imorrn får jag det faktiska resultatet.. måste börja gå på hällmyra med stavar åsså å springa.. herregud om 3 veckor ska jag springa vårruset å jag har inte börjat träna än.. shit!!!!
nåja.. imorrn kör jag.. PEPPA MIG PLEASE!!!!!!

2 kommentarer:

ase sa...

Roligt att få en följeslagare! Den här gången SKA vi klara det, eller hur!? Jag fattar inte heller att det ska vara så jävla svårt - jag är nog ganska duktig på att hålla kosten när jag väl har bestämt mig, men min svaga sida är ju motionen. Hatar det!
Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe. Ha en bra dag!

linruz sa...

Här är en som stoppat i sig alldeles förmycket smaskens med. Nu har jag tagit på mig hårdhanskarna och kommer köra stenhårt till midsommar......kram kram