torsdag 16 april 2009

Vart tog servicen vägen??

jag säger bara HERREGUD!!!
idag var jag å Thea en sväng till stan å jag tänkte att då kunde vi äta sallad på Furan cafeét..sagt å gjort så stegade vi dit och skulle beställa
- Hej jag vill ha en sallad, tänkte höra om det går bra att köpa en liten sallad åt min dotter för kanske halva priset eller så?
- Tyvärr.. vi har slutat med barnsallad

WHAT?????
jag sa jaha men då vill inte ha jag nåt härifrån heller. så stegade jag därifrån så frustrerad.
Det är alltså sallad för 65 kr.. man väljer själv allt man vill ha på så varför kan man då inte göra en liten sallad?? Thea skulle ha blivit överlycklig att få lite pasta m kyckling och grönsaker.
jag förstår inte vart problemet ligger.. blev så paff..skulle ju egentligen ha sagt nåt men blev så chockad så jag bara gick surt därifrån. Det kallar jag dålig service.. dom förlorar ju inga pengar på det!!!

Nä nu blir det ingen mer mat där ett tag..

1 kommentar:

Carina sa...

Ja jag kan förstå om du blev mållös. Alltså är barn inte välkommen till fiket då, kan det bero på att de pratar och låter eller slaskar de för mycket? Dålig stil, håller med.