lördag 11 april 2009

Tradera

GÅ gärna in på min sida på tradera och se på mina auktion
ute nu

* svart vårjacka i strl 98 mest till kille men passar tjej åsså OBS!!! BARA 22 timmar kvar på den ....OBS!!! AUKTIONEN ÄR SLUT
*fleecejacka röd strl 80.. typ windstopper till tjej eller kille.. la den fel så den ligger under tjej
*gympadojor strl 22 till tjej helt NYA, passade inte Thea.. inte köpt här så jag kan inte byta
*Metallica biljett till 4 maj.. bästa sittplatserna.. så när scenen du kan komma med en sittplats..

2 kommentarer:

yvva sa...

Tack för inlägget;-) egentligen vet jag ju att 0.5 kg är bättre än inget, min lillasyster fick mej att tänka till när hon jämförde med smörpaketet.
Jag har ju insett att jag gillar att tävla även om det är med mej själv, därför så mycket motion;-)
kram och glad påsk

annica sa...

hoppas ni haft en härlig påsk! kram