fredag 10 april 2009

Långfreda´n å SOL.. + besök av Påskharen..

Åh så härligt med sol igen.. har saknat den sååå mycket.. jag blev så lycklig när jag vaknade.
Idag har vi varit ute två gånger... har varit å handlat inför middag ikväll här hos oss..

♥Mamma du ska få komma åsså på middag men idag blev vi så många så vi hade inte fler sittplatser.. men du å Janne ska få komma snart.. bara så du vet!! ♥

Jag har även idag hunnit med att göra pajer hos min syster inför middag imorgon.. skönt med lite egen tid med min älskade syster.. blir så sällan.. kram på dig...
det gäller er andra åsså ju.. men idag var det Misan som jag fick umgås med själv

Ja underbar dag,
Thea sov ingen middag å somnade när Pär bytte till pyjamas vid åtta tiden.. trött utan middagssovning å utelek i massor.. + fullt hus från kl 17.30
vi åt förresten grillad fläskfile idag.. hur gott som helst... inget går upp mot utegrillning!!!
då är vi på rätt väg eller hur..
nu ska jag slänga upp lite bilder åsså...
KRAM Å HOPPAS ALLA HAFT EN UNDERBAR LÅNGFREDAG

Inga kommentarer: