måndag 27 april 2009

då var denna dagen snart slut

Har varit en skön dag.. med lite kalla vindar.. ute nästan hela dan på jobbet.
meny idag:
fil m musli imorse, vatten å en smörgås fullkorn m lite mjukost
mellis: ½ äpple
lunch: makaroner och köttfärssås, majs, paprika, gurka, sallad, vatten, 1 hård smörgås
mellis: 1 hård och 1 mjuk fullkornssmörgås m mjukost på, vatten
middag: 1 grillad hamburgare, lite strips, vatten...
nu: åt just gooood honungsmelon MUMS

motionen var ju 30 min raskis idag.. som jag skrev tidigare..
totalt med steg idag blev 11016.. över tiotusen iallafall så jag är nöjd. gick totalt 9,14 km och brände 495 kalorier...

På fredag ska jag åka till södertälje till min gamle vän Madeleine.. då blir det bira på balkongen hela helgen.. å det är nåt jag tänker unna mig för vi träffas typ aldrig.. så nu ska hon å jag ha så skoj.. får ta tag i det på nytt nästa måndag...
nåja tre dagar kvar att vara nyttig på!!!!!
kram kram å PEPP till er alla där ute som kämpar..

Inga kommentarer: