lördag 25 april 2009

Lördag

Ja då var det lördag.. jag har ätit smågodis idag.. i bilen till ikea.. det har blivit rätt bra för jag äter inga mängder längre.. det känns inge bra alls utan tar av dom godaste å sen är det bra.. känns skönt.

Har börjat räkna alla steg per dag nu.. idag blev det 8708 steg, 7,22 km har jag gått..
Jag skriver inte det som dagens motion om jag inte varit ute på snabb promenad. .utan det är ju vardagsgången.. vill ju upp i ca 10.000 minst av men idag blev det inte det.. men så är det lördag.
imorrn blir det lång rask promenad igen!!
mat idag..
fil till frukost med egen musli, vatten, en fullkornssmörgås m kokt ägg å lite kaviar
lunch: grillade korv m bröd, vatten
middag: det blev en kebabtallrik m ris.. orkade inte ens hälften... så kanske magen börjar vänja sig med mindre portioner.
sen så var det ju godis då i bilen till ikea.. med det var efter lunch det.
imorgon är en ny dag med nya tag.. kram kram å PEPP

1 kommentar:

Cornelia sa...

Grattis till det strålande resultatet i fredags!!! Duktig du är!!! Kul att du är på banan, och på lördag är det lite OK att synda ju :-) Stor kram