tisdag 28 april 2009

gå gå gå

mmm jag har gått massor idag igen... så härligt..
först till jobb
sen hem från jobb med barn i vagn och på ståbräda
sen till jobbet på möte
sen en runda efter mötet sen hem
detta tog totalt 106 min och det blev 13201 steg
MEN....
sammanlagt idag har jag gått 20108 steg, 16,68 km och har gjort av med 870 kcal.
Det är ju bara så skönt att gå när det är lite varmare ute..
provade på att springa en kort kort bit på hemvägen men jag får håll.. alltid.. det är så tjatigt...
men det är ju skönt att gå åsså :-)

idag har det slunkit ner en liten bit äppelkaka på mötet på jobbet.. så gott.. kunde inte låta bli.. men oj va jag njöt av den biten. Nu är det vatten och mandarin som gäller..

åt mannagrynsgröt till frukost m kanel och lite socker, mellanmjölk åsså vatten
bruna bönor och falukorv till lunch, massa grönsaker å vatten ½ hård smörgås,
till middag blev det pytt i panna med ägg och rödbetor. vatten
åsså då den där lilla äppelkakan... m vatten till... dricker ju inte kaffe eller te...

KRAM Å PEPP

Inga kommentarer: