torsdag 16 april 2009

Idag har varit en bra dag.. har gått en del.. först 20 min till dagis sen 10 min till å sen blev det buss...
sen så blev det 35 min till till och från dagis... hade ingen stegräknare på mig.. tyvärr.. men det blev ju 65 min iallafall... har lite ont i ryggen idag.. å halsen gör ont.. typiskt när man börjat komma igång.. tar det lugnt nu ikväll..

Maten då..
frukosten bestod av lättfil m egen musli en mjuksmörgås med kokt medvurst.. inte så gott, åsså vatten
lunch blev mos å köttbullar, lite brunsås, inlagd gurka och lingonsylt, cola light.
mandarin till mellis och vatten
middag blev korvstroganoff med ris, broccoli, blomkål och morötter.. alla grönsaker kokta, vatten
nu ikväll blev det en tunnbrödsmacka mjuk, med lite lätta på, vatten åsså ska det bli nån frukt.

Känns som om jag är på G på riktigt å det känns så ljuvligt... ska mäta mig i helgen å fota mig så man har nåt att jämföra med.
Thats it for today...
kram

Inga kommentarer: