fredag 3 april 2009

lite smått å gott

ja bloggen är lite vilande..
skriver lite nu innan kebaben kommer till bords...

i tisdags var ju å badade.. där finns en rutschkana.. thea skulle sätta sig framför mig å plopp så åkte hon iväg...skrattandes..så sen skulle hon bara åka själv.. men vi fick jaga nerför så vi kom ikapp tills det djupare vattnet längst ner.. Hon stod på toppen å ropade.. LEO jag kan åka sälv.. sen skulle han åsså fixa det.. å va kul det var när jag eller pär jagade ikapp honom i rännan.. haha... himlars va skoj vi hade


idag har vi firat min systerson FELIX som fyller 18 år... fick smörgåstårta å barnen korv med bröd.. nu blir det lite kebab....

måste käka.. skriver mer sen..
fredagskram

1 kommentar:

mad sa...

Så mysigt det låter!!

Uff ja detta e inte kul.=(
fortfarande feber..=(
gör ont i mitt hjärta!