fredag 24 april 2009

då har man stegat på idag igen..

med nya stegräknaren dessutom.. kom efter ett dygn härligt jobbat av dom.. bra service ☻
jag startade min stegräknare vid 17 tiden idag och har sedan dess gått 13847 steg, 11,49 km och gått av mig 592 kcal.
Jag var ute en sväng med mp3n i örona.. det var 8,4 km och 10188 steg.. det blev min raska promenad idag... härligt.. har haft 21 grader idag och har nu 10 grader.. NU ÄR DET VÅR!!!!

meny idag:
frukost: havregrynsgröt m lite äppelmos, smakade även lite mannagrynsgröt m kanel och socker, 1 fullkornssmörgås med en ostskiva och paprika, vatten
mellis: 1 äpple
lunch: kycklingsallad m pasta och mango jaija sås.. (eller hur det stavas) en hård smörgås, vatten
Middag: grillad fläskfile, potatisbollar, sallad, lite lomanders beasås, cola light.
nu: dusch sen frukt och vatten

trevlig fredag mina vänner å pepp pepp

Inga kommentarer: