lördag 25 april 2009

åh värmen å solen.. va härligt.. åsså IKEA

ja ni läste rätt.. vi var på ikea mitt i sommarvärmen.. men vi var tvungen.. måste få Thea ur vår säng.. så nu har Leo fått en ny och Thea fått hans gamla "drautsäng".. vi köpte mammas soffa som passade bra här hemma åsså har vi köpt nytt bort till soffan å nya lampor... På förmiddan var Malin med familj här.. Leo sur å det fortsatte i Gävle.. började tjata om att åka hem när vi kom dit så nästa gång åker vi själva... då sa Leo.. men mamma jag och Thea kan inte vara hemma själva.. sötis...
Leos nya säng.. snacka om nöjd kille
Theas nyagamla säng, fick nya sängkläder iallafall
Nya lampan
Å i andra fönstret

Nya soffan och bordet
Å igen..
Theas na skor... hade 200 kr i presentkort som snart gick ut så jag måsta köpa nåt.. men dom här var väl söta..

Hoppas morgondagen blir lika varm... Nu har Leo haft fredagsmys och ska natta kudden.. å jag lär somna en sväng jag me.. kikar lite på hockeyn nu... sen ska vi kolla på Robinson...
kram å ha en trevlig lördag!!
puss

5 kommentarer:

carola sa...

vilken underbar header:)
Så fint ni hade hemma, så snygg soffa..

Hoppas ni får en solig härlig söndag..
kramisar i massor..

hos mig hittar du en tävling om supersnygg mössa...

Jenny sa...

är du typ rikast i hela världen? du får gärna shoppa lite till mig med. du verkar ha god smak för inredning!
mysigt för kidsen med nya sängar. även lite nya sängkläder ger ju illusionen om att gammalt är nytt på nåt vis!
ut och njut av vårvädret nu. du har gjort ditt på stora varuhus tror jag...

Katarina sa...

Kul med nya möbler hemma. *vink*

MissyElliot sa...

Wow, som ett helt /halvt nytt hem ju!
Jättefina grejer...
kramiz

Malin sa...

Men vad fina grejer ni köpt! Och soffan var jättefin!! Vad roligt med nya grejer. Hoppas ni haft en jäsig helg! Krama