onsdag 15 april 2009

Bilder från påskafton hos syster yster

Sanna hade bakat små mumsiga cupcakes.. yummie
Matjesill
Ugnsbakade potatisar
Fina påskharar
ost och skinkpajer, å en annan goood sill
Örtgrilljerad skinka.. senap å sallad
En ansjovistårta och en med en skaldjursröra eller nåt sånt.. mumsigt
Leo och Thea hjälper till att dekorera ägg.. Leo var inte så sur som det ser ut..
Kusinerna fixar äggen
Mina älskade syskonbarn Sanna och Alva
Älskade systerson Ludvig och mina busar.. OBSERVERA godisskålen hos Leo... hihi
Alva igen...

Jättemysig kväll, vi åkte hem vid halv tio eller så för då var barnen helt slut.. TACK för en supergod middag å trevligt sällskap
kram

5 kommentarer:

Cissi sa...

Åh, vad gott det såg ut med cupcakes! *slurp*

Louise SA sa...

Åh den där Ludvig verkar vara populär hos dina barn. Och vad söta dem var!!

Har du ingen bild på dig själv från påsk?
Hoppas du hade en bra påskvecka!!

Kramar Louise

Erica sa...

Nej det är verkligen skit jobbigt. Man ser inte slutet i tunneln heller utan man bara snurra runt i det här himla hamsterhjulet. Söker jobb som en idiot samtidigt som jag praktiserar för att hålla socialen nöjd. Det är slitsamt att jobba 8h/dagen fem dagar i veckan. För en "lön" på 2800 kronor. Man tappar lätt suget på att göra något alls. Men men, jag hänger i. Det är väll det enda rätta antar jag.

mad sa...

vilket mysigt påskmys..

annica sa...

ojjjj mmmmm mumma mums!!