onsdag 8 april 2009

Skitväder å trött som en tok.. kan det blir värre..

ja det är klart det kan.. men nu är jag slut...
hade personalmöte i 3 timmar igår med handledning från chefen.. med några jobbiga frågor som togs upp.. men men.. skönt att ändå få diskutera med kollegorna om dessa frågor..

Jag har ingen ork att blogga tyvärr... å inte att läsa heller..
jag kollar en del men långt ifrån allt å alla.. sorry mina vänner
imorrn är det sista dan sen 4 dagar ledigt
påskharen kommer på långfredan hit
ska på middag hos syster yster på påskafton..
hoppas på att Madde hälsar på på fredag eller söndag, lilla Agnes har nog blivit fööör stor
Ja det händer dom närmsta dagarna.. nu ska jag pynta riset som jag å Leo hämtade i skogen idag.. lite sen men men... jag har inte så höga krav på påsken..
KRAM KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

I balnd tar livetöver och orken finns inte. men vi finns här när du orkar igen.
kramar om

MissyElliot sa...

Skönt med lite påskledighet.
Hoppas att ni får det mysigt...
kramiz

Erica sa...

Jaa, jag tror jag får fixa det.. Annars blir det en så fruktansvärt stor summa. Hatar dom.