måndag 6 april 2009

STRÅLANDE SOL

japp idag så kikade den fram igen.. vår älskade sol!!! hade 12 grader i skuggan.. utan jacka ute.. det är grejer det.. synd att jag jobbade till 17.30 fast vi var ute från 14-17.30 så jag är helt nöjd..
nu så har jag sorterat tvätt.. lagt Leo.. läste en saga sen somnade han gott själv till en cdskiva..
4e kvällen som han somnar själv. duktig duktig.. å stolt över det åsså är han.
Imorrn slutar jag 14 då ska jag hämta barnen å åka å bada en sväng.. sen är det dags för möte igen.. suck suck .. mötena är baksida med att jobba på förskola. iallafall så är det mellan 17-20 så jag hinner ínte med att pussa barnen godnatt imorrn... men men..

ja snart är det påsk.. har köpt en kruka med påskliljor.. har inte hunnit ta in ris än.. å inga kycklingar uppställda.. har väl kanske 2 st... hmm kanske får nåt ryck nu ikväll... ja vi får se..
ingen prioritet iallafall. men på torsdag kommer ju påskharen å nåt måste inhandlas till äggen..
när jag ska jag hinna... ojoj tänk om dygnet hade 30 timmar.. vad man skulle hinna med...

nä nu ska jag se klart på familjen annorlunda..

go kväll

2 kommentarer:

Cissi sa...

Härligt väder just nu!

Skönt att Leo somnar själv, hoppas att Isabelle gör detsamma snart.

Kram

MissyElliot sa...

Jätteskönt vårväder just nu...

Vad duktigt av Leo att kunna somna själv.


kramiz