onsdag 15 april 2009

Ännu en dag till ända

det blev 60 min rask promenad nu ikväll bara 2 grader ute,,, brr men skönt ändå att gå i om man har rätt kläder...
jag gick 8351 steg och det var 6,5 km

annars idag har det gått bra... var till en kompis å då blev det lite glass

meny
Frukost:
lättfil m egen musli, vatten
fika: 3 msk glass (alltså sån matsked man äter med) å lite banan, vichy vatten
Lunch: blev fil å havrefras idag å en mjuk macka med lätta å lite mjukost, vatten
Middag: bongs köttsoppa, pannkaka, lite sylt och vatten, 1 delikatessmörgås m lite lätta och en ostskiva
kväll: 1 litet päron, 2 mandariner och en hand havrefras, vatten

Känns som om jag är igång nu... mår redan bättre i sinnet känner jag.. lite ont i benhinnorna idag.. sen den raska promenaden igår.. kankse måste vila lite imorrn.. få se hur det känns..

kram å pepp till er alla där ute..

2 kommentarer:

Hannah sa...

Kämpa på :)
Vet hur jobbigt det är, men det går.

Cornelia sa...

Gött tjejen, du är på G nu! Själv har jag gått och blivit sjuk av all motion :-)