torsdag 28 maj 2009

tjo la hopp

jag kör på å det går bra.. visst det gled ner en godisrem igår.. men men.. jag glömmer det å går vidare... stegar på...

STEG idag:
totalt 16448 steg, 713 kcal, 13,65 km
motion: 40 min rask promenad 4958 steg

igår: totalt 9790 steg, 433 kcal, 8,12 km
motion.. ingen alls... måste väl vila åsså..
gick inte mina 10.000 igår men nästan... jag satt hemma å märkte upp till loppisen.. plus att jag hade bil så jag missade stegen till jobbet.. sen så höll vi på att blåsa bort så jag valde att lunchrasta med mina arbetskamrater för en gångs skull..

maten går bra.. inga problem.. tänker inte lägga ut min meny varje dag.. men idag var den så här
frukost: havregrynsgröt m lite äppelmos, mellanmjölk, en fullkorns hårdsmörgås, vatten
mellis: ½ banan
lunch: pytt i panna m lite ketchup, en halv delikatess hårdsmörgås, vatten
mellis: 1 banan
middag: en laxburgare, lite strips, cola light.... åt på sibylla.. inte så bra mat men jag åt inte många strips...
kväll: bara vatten

nu ska jag bara koka ris till lunchlådan imorrn sen är det natta..
kram å pepp till er alla.. nu kommer helgen med alla frestelser..
kram igen

Inga kommentarer: