måndag 25 maj 2009

Måndag igen då

gud va dagarna å veckorna går fort.. jag hinner inte med att blogga.. hade en mysig helg men massa utelek.. På söndagen var jag å Leo på kalas hos Pelle som fyllde 4 år.. Leo kände knappt nån så han höll sig vid mig vilket gjorde mig lite förvånad för han brukar ändå gå å leka.. men han sa att han hade kul i allafall..

Jag håller på att förbereda för loppis som jag å syrran ska vara med på. Det är på lördag mellan 9-15 på busstorget på stan så om du har tråkigt kom å snacka lite.. kanske du hittar nåt som just du vill ha till ett lågt pris.. hihi..

Idag fyller min systerdotter Sanna 20 år.. så vi har varit där å firat henne.. kom hem vid 19 tiden då var det dags för natta.. imorrn börjar Pär kl 5 å jag halv 7 så barnen får följa med mig en sväng på morgonen innan jag lämnar dom på Snäckan... så det blir en tidig morgon imorrn..

Har ett späckat schema som vanligt
Mån: jobb, kalas, har strykit massor..
Tis: jobb 6,30 - 14,30, hämta barnen, storhandla, köpa present till Agnes som fyller 2 år, laga mat, knattefotboll 17,30 sen natta, försöka få in en rask promenad åsså efter det... betala räkningar
Ons: jobb 7,30 -15,00, hämta barnen, hem å försöka fixa mat, sen möte i Ljusne kl 17 - 20 sen somnar nog jag snabbt... motion hoppas jag orka med dock..
Tors: Tror inte det är nåt då förutom jobb till 16,00.. jo måste nog ta denna kväll till att sortera alla saker till loppisen å prissätta dom
Fre: jobb 7,30-16,00 sen ska vi nog bara ta det luuuuugnt.. kanske måste dona mer inför loppisen iofs..
Lör: Loppis 9-15 sen grilla hos Malin med familj... å fira Agnes samtidigt..
Söndag: MORS DAG.. blir väl till att åka runt då....
så ser min vecka ut.. DIN DÅ?????
kram kram

1 kommentar:

Louise S.A. sa...

Oj snacka om späckat schema. Tack så jättemycket för gratulationen!! Nej, jag är inte alls så bloggaktiv som jag var i USA. Men då var det mitt stora intresse och vardag. Nu passar jag på att umgås med vänner för imorgon smäller det. Turkiet för andra gången med jobb. Den här gången med på Stones bar. Ska bli skitskoj.

Några sommarplaner än?
Kramar Louise