onsdag 13 maj 2009

om jobbet

chefen skyllde på att hon inte hann med.. suck.. men strunt i det nu.. orkar inte lägga mer energi på det..
Jag fick förlängt två veckor vilket är skönt för då får jag hel lön i juni... slipper vi oroa oss för semestern.. så from 1 juli är jag arbetslös då...

nog om mitt jobb.. annars då..
jodå vi mår bra.. Leo öga såg läskigt ut igår jätteuppsvälld.. och såg ut som om hornhinnad var en stor geleklump.. huga..men efter ögondropparna blev det bättre.. efter ca en timme... såg inte kul ut alls.. men annars mår han jättebra... Pär är lika som han varit hela tiden.. 600kr i medicin som inte hjälper.. nyser, är jättetäppt å röda kliande ögon..
Leo är ju täppt han med så hans andra mediciener funkar inget vidare heller..
Jag och Thea mår iallafall jättebra.. hon har fått två nya tänder.. nr 17 och 18. bara två kvar nu.. tills det är dags för 6 års tänderna..
vet att det var länge sen det kom kort.. men jag hinner inte med att knäppa några.. ska bättra mig...
kram kram

6 kommentarer:

Erica sa...

JAg håller absolut med dig. Jag är 172 så det skulle bli näst intill undervikt för mig det. Anledningen till att jag skriver det är som sagt för att jag har stött på bloggar där flickor som är lika långa som mig. Runt 170 klagar på att de väger för mycket. Sen visar det sig att dom väger 65 kilo.. :o Givetvis är inte 66 kilo någon guldvikt. Som du säger, för dig är det mycket, eftersom du är kortare än jag. Så jag får slänga in längden när jag pratar vikt. Så är det lite lättare för folk att förstå :D Går det bra föresten? Med vikten? Kram

linda sa...

Vilken härlig header....

Cissi sa...

Usch då, låter inte så roligt det där. Hoppas att Leo mår bättre snart!

Kramar Cissi

Malin sa...

Fy för när de får såna där "blåsor" i ögonen. Neo har oxå haft det.
Vi har fått kortisonspray utskrivet till Neo för inget hjälpte då Neo fick så svårt att andas för ahn var så täppt.
Trist med jobbet då.
Kram

Erica sa...

Du ska inte klandra dig själv för att du åt en tablett ask eller så. Det handlar om att omvandla den tanken till motivation. Att jävlar, nu åt jag ju den där. jaja, på med jogginskorna och ut på en tur. Så kommer du ha gott samvete sen. Så länge man förbjuder sig själv så kommer det inte fungera =( Dock så Ska man få äta ibland =) Men man kan ju VÄLJA att inte äta den =)

Erica sa...

Godmorgon =) Ja men det är ju det de gör. Jag har en liten fågel som säger att dagens plus måste vara fler än dagens minus. =) Än så länge har jag klarat mig =)