tisdag 19 maj 2009

Lite tid

ja det kan man lugnt säga... nu har jag läst igenom 256 inlägg på bloglovin å det tog sin lilla tid, har kommenterat lite här å där... jag kommer av mig helt med bloggen.. har fullt upp..
helgen var mysig.. klippte gräste.. som ligger på min lott nu då pär är allergisk.. han tvättade bilen..vi tvättade 5 tvättar med tvätt..
var å hälsade på svärmor å då fick barnen 100 kr var till det lilla tivolit som var på stan.. kommer nån bild på det snart..
dom var glada som tusan iallafall..
Pärs morbror och fru kom hem från Spanien där dom bor på vinterhalvåret.. dom berättade att dom skulle bli mormor och morfar.. härliga nyheter... synd om dom eftersom deras dotter Katarina bor i Dallas, USA.
Ja vad har vi gjort mer i helgen.. hmm varit hemma å lekt å myst.

Denna vecka ser ut så här
Måndag: jobb 8-16.30, Malin hämtade mig 16.45 å då till Gävle och vårruset kom hem vid 21 tiden
Tisdag: lämna barnen 6.45 på förskolan sen till jobb kl 7 -14, hämta barnen. till coop för att kolla på present sen skjutsa hem syrran, göra mat, äta, sen 17.30 knattefotboll för barnen 1 timme sen natta med dom
Onsdag: lämna förskolan 7.15 sen jobb till 16, laga mat å leka lite sen natta
Torsdag: LEDIG.. men kalas för Emelie som fyller 18 år då hos svärmor där barnen ändå ska vara kvar å sova.. så vi får en kväll själv.. men blir tidig natta, jag börjar 6.30 på fredag
Fredag: jobb 6.30 till 13.30 sen hämta barnen hos svärmor.. köpa present till Pelle och Sanna
Lördag: tror vi bara ska mysa hemma
Söndag: kalas hos Pelle för Leo i två timmar.. annars bara hemma tror jag.¨

det låter inte mycket med det som stressar upp är all planering tex i måndags så hämtade syrran barnen på förskolan för att pär hade möte som han typ aldrig har och jag skulle ju till Gävle..det gick smidigt men det är ju planeringen innan som gör mig stressad...
nåja.. nu ska jag snart natta..
kram

1 kommentar:

Mad sa...

En stor eloge till dig gumman för ditt flitiga kommenterande! Helt fantastisk! Tack!!!