måndag 4 maj 2009

Helgen

Ja då är man hemma igen.. tåget var i tid igår å det var skönt.. jag har haft en toppenhelg med min vän Madde, hennes Magnus och deras goa Agnes..
vi har slappat, drukit öl i solen och ätit god mat, shoppat, tagit igen lite lost time.. ja det var underbart.. tyvärr har jag inga bilder förutom dom jag lagt ut.. glömde helt bort...
men den här helgen vill jag göra om snart!!!
TACK Madde för att du är en sån fin vän.. hoppas nu vi kan hålla i tråden denna gång för nu känner jag att jag inte vill tappa bort dig igen.. KRAM KRAM

myspace comments
Friends Forever Comments

3 kommentarer:

Ullis sa...

Jorå, jag har haft en topphelg å d förstår jag att du åxå haft!!!
Visst äre väl mysigt där nere...? Synd att d ä lite långt bort... =(
Absolut ska ni åka alla, finns ju ganska mycke att göra där åxå!!!
Ja, d ä tråkigt när man tappar kontakten sådär... Men d ä ju inte ovanligt att d händer, man skapar sig ju egna liv lixom! Jag tror ni kommer fortsätta hålla kontakten nu!!! Ni har ju saknat varann båda två!!!
Må så gott!!!
Kraaam!

Mad sa...

Hej! Ja men egentiden för mig kommer nog längre fram, när jag inte ammar längre..eller när vi introducerat flaskan och smakisar. Däremot tänker jag shoppa till mig själv redan nu, för kläder I need!!

Hur har din helg varit? Låter mys!

Mad sa...

Du är helt klart bäst på att kommentera!!

Vi har sittdel på vagnen nu..Men den e så jäkla stor och klumpig..Vi har inte utrymme till en så stor vagn!

Han e 4 månader..Va menar du? Jag fattar ingenting..han är ju född den 3 januari..17 veckor gammal..