onsdag 6 maj 2009

ont i magen..

jag har så jäkla ont i magen.. började i morse när jag åt frukost på jobbet.. havregrynsgröt.
det började göra ont längst ner i magen sen vidare uppåt kändes senare som magkatarr.. eller gallan.. vet inte .. gick över på förmiddan men sen vid lunch samma sak men det sitter i fortfarande.. vet det sjutton va det är men tokont har jag iallafall... så det blir ingen motion för mig alls.. igår spöregnade det på kvällen plus hagel..
nä jag bäddar ner mig i soffan istället..
bu hu

7 kommentarer:

Erica sa...

Sv: Nej jag har väll börjat insett det. Pratade med en kollega idag och hon sa att en näve var okej. Så jaa, bort med dom.

Anonym sa...

Usch då! Låter inge vidare. Hoppas att du mår bättre i morgon. Kramisar från Anncha!

Petra sa...

usch gumman! hoppas inte det är gallan, ddet är sjuuuukt jobbigt :( kram till dig!!

Anonym sa...

Stackare. Hoppas det känns bättre idag.
Sköt om dig.
kram kram

MissyElliot sa...

Stackars dig. Hoppas att det gått över nu. det är ju sketajobbigt att ha ont i magen....
krya på dig vännen...
kramiz

Cissi sa...

Uach, hoppas att du mår bättre idag!
Kramar Cissi

annica sa...

usch då, hoppas det blir bättre snart!! kram