torsdag 7 maj 2009

I´m fine

Hade ont när jag la mig igår å poff helt borta idag... så jäkla skönt.. undras vad det var för nåt.. har aldrig haft så ont nån gång.. men glad är jag att jag mår bra idag.

Har jobbat å imorrn är det redan fredag.. veckorna bara susar förbi.. snart så avslutar jag mitt vik på stallbacken där jag trivs så himla bra. den 12 juni så är det min sista dag. får sen se om jag får fortsätta till hösten. Nu ska det bort personal på skola å minskar mina chanser eftersom jag inte är inlasad... men men.. får försöka njuta av sommaren ändå.. blir ju arbetslös.. vet inte om jag måste anmäla mig å bemanningen under sommaren.. det är ju skitlite vikarejobb då inom barnomsorgen.. ja vi får väl se...

Nu kika vi på hockeyn... sverige-tjeckien.. 0-0 än så länge.. matchen är så där.. massa utvisningar som dödar matchen lite.. nåja..
ha en trevlig kväll..
kram

4 kommentarer:

Mad sa...

Oj! Nämen du behöver inte be om ursäkt hihi. Jag fattade bara inte din kommentar haha! Tror jag fick för mycket frisk luft igår=)

Vi ser också matchen..eller jag bloggar dem kollar o dricker öl..

Några planer inför sommaren?

Erica sa...

Du kommer allt få något annat vik ska du se. Jag har en liten tvärtom grej ja. Vi har en tjej på jobbet som har ett långvik som slutar nu den 22:e. Jag tycker det är skitjobbigt för jag kommer bäst överens med henne. Men sen å andra sidan så slutar ju jag också tätt efter det. För då har jag semester sen blir det förhoppningsvis skolan.

Erica sa...

Jaa, jag kämpar på så gott jag kan. Men idag är det "fetdagen" så det blir en grönsaksfylld taco och någon cider. :) Sen sätter jag igång imorgon igen. Vägning på måndag, då får vi se vad det blir. Hoppas det går bra för dig nu då. Jag ska peppa på dig :D

Mad sa...

Ja det va gytt att vi fick sålt vagnen! Och att vi hittat en ny..
Hoppas bara den e bra=)