torsdag 21 maj 2009

KHFdag... ledig vill säga

så skönt.. jag gick upp med barnen i morse.. vi hann med massor.. mysig frukost, tvätta lite kläder.. leta fram lite till loppisen nästa helg, sköljt av altanmöblerna och altanen.. sen kom regnet.. då åkte jag å barnen å pantade flaskor och burkar... sen var det dags för lunch, blodpudding och keso å lingonsylt.. Pär gick upp vid 9 så han sov inte till lunch så ni vet..
efter maten sov jag å Thea en timme sen åkte vi till svärmor för att fira Emelie som fyllde 18 år igår..

myspace comments
MySpace Happy Birthday Comments

Där fick vi smörgåstårta och sen kaka å vanlig tårta.. Vi lämnade barnen där vid halv 6 tiden å åkte hem. Dom ska sova där så dom får 4 dagar ledigt.. jag slutar halv 2 imorrn så det blir kortdag för mig med.. Pär jobbar till 16 han...
Jag tog en lång rask promenad när vi kommit hem.. härligt.. sen gjorde vi god mat som vi nöjt av i lugn och ro.. Nu ska jag snart natta.. är trött.. börjar 6.30 imorrn åsså.. så det blir en lagom natts sömn..
See ya all!!!!

Inga kommentarer: