torsdag 28 maj 2009

jobb, buss å flytt

Ja idag har jag jobbat som vanligt.. till kl 16 idag.. hämtade barnen som var ute å sen gick vi till bussen.. tog den in till stan.. nöjda barn kan jag lova.. var in på kapp ahl å köpte byxor till Thea som hade fleeebrallor när jag hämtade henne på Snäckan.. mamman som glömmer fylla på lådorna.. ops... men men det gick bra ändå..
shoppade även en varsin kortärmad pyjamas till barnen å ett per trekvartbrallor åt pär.. så snygga
sen så gick vi till mamma å "tittade på" när Pär å Petri flyttade åt mamma..
Kollade in nya lägenheten å den var superfin.. där kommer du nog trivas bra mamma!!
Ja sen så var barnen superhungriga så då gick vi till sibylla.. Leo åt nästan all mat men Thea åt två strips å resten hamnade på golvet.. gissa om sur tjej som inte fick glass eftersom hon inte åt nåt.. fast Leo köpte ingen heller i ofs.. han får en extra när Thea sover i helgen istället..

Åkte bil hem, la barnen .. jag har tvättat en maskin urlortig tvätt. Vår Thea är en riktig lortgris.. alla kläder är grå/svarta när vi hämtar henne på förskolan.. men då har hon haft kul i allafall.. annat det är Leo som knappt har en fläck på sina kläder efter en hel dag dag på förskolan med bus och lek.

Ja nu väntar jag på att riset ska bli klart som jag glömt att koka till lunch imorrn.. sen är det natta... Har färgat om håret ikväll.. samma färg å det behövdes.. å bra blev det nu åsså.. hihi..
imorrn ska jag jobba till 16 sen ca 18 ska jag iväg med några från jobbet på femkamp å grillning hos en kollega på en skola.
ska bli skoj.. jag blir nykter å kör.. men kul ska det bli ändå.
ha d gött.. å trevlig helg i lite i förskott
KRAM

Inga kommentarer: