tisdag 26 maj 2009

Känns bra

ja dagen har varit jättebra faktiskt..
Åt gröt till frukost och en hårdsmörgås och vatten
kycklingsallad m fullkornspasta, två små fullkornssmörgåsar utan smör(dom är verkligen små.. som supersmala baguetter som är skurna i smala bitar), vatten
middag blev lite strips och en halv hamburgare m mycket sallad i och tomat, vatten
nu blev det äpple och vatten efter en härlig tur i duggregn

motion:
44 min rask promenad 5474 steg,, det blev ca 5 min jogging i den tiden.. skönt men jobbigt.. svettades som en gris... nöjd med mig själv iallafall
steg totalt idag: 18542, 784 kcal, 15,38 km har jag avverkat..

nu ska jag ta en dusch.. skulle vilja färga håret men jag orkar nog inte vänta på det...
tar det imorrn kanske..
hoppas ni andra haft en bra dag i viktnedgångens tecken..
kram kram

Inga kommentarer: