torsdag 7 maj 2009

tappat stinget

ja så är det just nu... fastnat i glassträsket... måste hitta inspiration.. dåligt väder å dålig mage var inget vidare för min viktresa just nu.. men jag tar en dag i taget å hoppas att jag i morgon känner att idag är det rätt dag att ta tag igen.!!!

gick en sväng idag på lunchen iallafall.. 33 min 4317 steg.. totalt idag:11957 steg, 536 kcal, 9,92 km.. äntligen över 10.000 igen.. det har varit en tuff vecka med dåligt väder på kvällarna så jag har inte kommit ut.. ikväll var jag sugen.. så kom spöregnet... suckar.. men en ny dag imorrn som sagt...
kram å pepp till er andra..

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Nej men kom igen nu tjejen!!! häng på häng på... snälla snälla :-)

MissyElliot sa...

Kom igen, du fixar det här. Bort med glassen, den kan du ta som belöning när du kommit i mål.
Kramiz och pepp till dig...