torsdag 21 maj 2009

Ledig dag, kalas dag..

Japp kristi himmelfärdsdag.. å ledig..
Var på kalas så det blev en liten tårtbit m jordgubbar på.. gott sen slank det ner två kolor.. men tog tag i det när vi kom hem...
86 min rask promenad 11639 steg.. härligt!!
totalt idag: 16492 steg gjort av med 720 kcal, har gått 13,68 km...

igår var det lite svårt att få ihop stegen med totalt blev det:
10482 steg,, varav 2182 steg var motion 17 min.. rask promenad
gick 8,7 km igår totalt.


varför kan jag inte hittar riktiga motionen? jag har massa kläder som bara väntar på 5 kg ner... fasen.. jag blir galen.. tänker varje dag.. att nu jäklar.. men sen så kan jag inte låta bli... suckar HÖGT över mig själv...

2 kommentarer:

Erica sa...

Men det är ju jätte bra. =) 720 kalorier. Du behöver inte ens tänka på den där tårtan då. Den är borta för längesen :D Kämpa på. Nu mer följer jag dig och tänker peppa dig efter varje inlägg :D VI klarar det här ;) eller hur.

Erica sa...

Studsmatta är jättebra :D det är skitjobbigt dessutom. Det tror man inte men det är det. Du använder varenda muskel för att hålla balansen. Glöm inte att stretcha bara ;)