lördag 9 maj 2009

Härliga lördag..

Nu är jag på G igen. även om jag åt lördagsgodis.. 10 st smågodisar.. men är det lördag så är det..
meny idag har varit så här:

frukost: lättfil m havregryn, krossat linfrö, cornflakes, solrosfrön och russin, rostat fullkornsbröd m ost på, vatten
lunch: 2 skivor blodpudding, keso och lättsockrad lingonsylt, vatten
mellis: 1 mandarin, vatten
middag: grillad fläskfile. klyftpotatis, lite bea sås, mycket tzatsiki, trocadero, sallad och bröd
åsså några godisar till efterrätt som jag iofs kändes efteråt att jag kunde vara utan.

motion då... jo då idag har jag varit duktig..
på förmiddan så skulle vi till affärn.. Leo ville cykla men jag gick med thea i vagnen istället för att cykla, 30 min rask takt, 3 km 3744 steg

sen när jag cyklat med Leo till en kompis kalas så tog jag bilen till Hällmyra och gick med stavar i 5 km.. det är motionsspår med massa branta backar... svettigt värre.. blev 7371 steg och det tog 50 min.. lite seg kände jag.. brukar gå på 47 min..

nåja.. totalt idag blev det 14774 steg.. det är jag nöjd med.. det är ju ändå lördag å soligt så lite stilla blev man i solen idag... men över 10.000 vilket är mitt mål varje dag..

ser att jag nu har 6 st som följer.. ni får gärna säga vilka ni är.. kan nog gissa en del.. missy elliot, erica, åse, cornelia
hmm 4 det.. kan jag har gissat dom rätt mån tro... hihi.. kram

Inga kommentarer: