tisdag 19 maj 2009

gårdagen..

ja vi var ju iväg till vårruset.. å jag hade mycket ork kände jag..tyvärr så blev Malin stel i ena vaden efter ca 1-1½ km så vi fick gå nästa hela vägen.. det tog 48 min..
jag ville inte springa före.. kändes inte nåt vidare eftersom vi åkte dit tillsammans.. men nästa år då jäklar.. jag ska ta å träna så jag kan springa 5 km spåret på hällmyra.. men det tar tid det för backarna är ju tokbranta.. men härligt om jag kommer runt där nån gång..

stegen då.
IGÅR: motionen 82 min 9806 steg.. (alltså då var det vårruset + motion till jobb och på lunchen)
totala steg blev: 20826 steg, 885 kcal, 17,28km

Idag: inte alls bra men men totalt hela dan: 7842 steg, det blev ingen motion idag..

ja de var det de.. nu ska jag ta mig i kragen med maten åsså... eller maten går bra det är mackor på mellis som är svårast.... alltså då på jobbet...

Inga kommentarer: