onsdag 13 maj 2009

Redan onsdag..

glömmer bort att blogga här i bland.. nu har jag uppdaterat listan.. observerat att jag inte skriver in totala steg per dag under veckans motion utan bara då jag verkligen går ut å går...
jag räknar inte städning tex.. men gräsklippning tänker jag räkna för det är tokjobbigt..
det blir ju på min lott det eftersom Pär mår dåligt av sin pollenallergi..

iallafall så har jag gått lite dom har tre dagarna
måndag: 36 min rask promenad, 4,9 km, 4676 steg,
totalt steg: 12254

tisdag: 40 min rask promenad, 5229 steg,
totalt steg: 14319

onsdag: 73 min rask promenad, 9717 steg,
totalt steg: 19617

faller för frestelser.. damn... vårruset nästa måndag.. får se hur mycket jag fixar att springa.. tur vi är två som kan dra med varann.. eller hur Malin.. hihi..
kram å pepp

Inga kommentarer: