tisdag 12 maj 2009

pissigt

vaknade kvart i sex imorse.. somnade inte förrän vid 2, halv 3 igår.. så himla besviken.. känns inte bra alls.. ikväll ska vi ha möte med chefen.. så då lär det pratas om det... få se vad hon säger.. jag kommer tala om att det inte alls känns bra att hon först berättade det för föräldrarna på skolan... det är inte smidigt.. vill hon undvika konflikt så blir det ju inte bättre av att göra så här... sällan jag känner mig så här men jag trivs så himla bra på jobbet och vill inte sluta.. jag kan inget göra än att gilla läget men usch.. nä nu börjar jag jobba..

Hoppas ni får en fin dag

3 kommentarer:

Cissi sa...

Nä usch vad tråkigt! Och vilket dåligt sätt att ta det med föräldrarna först...

Kul att du hittade så mycket på Ellos - billigt är bra. :)

Kramar Cissi

batgirl sa...

Tråkigt det där med jobbet =(
Livet är orättvist ibland...
Skickar en liten kram till dig
*kram*

carina sa...

Ni har alltså fått vattkoppor?
Åsså, vem har egentligen nåt värde på arbetsmarknaden idag? Men det är märkligt hur människor behandlar andra bara för att de själva ska få lite pengar varje månad. De är ju oxå anställda fast en trappa upp s.a.s.