torsdag 28 maj 2009

Lycklig i hjärtat

Ja tänk va människors kommentarer kan värma..
En kollega på en annan förskola som brukar vara på Snäckan mötte jag imorse när jag lämnat mina barn..
- Du jag måste bara säga till dig VILKA UNDERBARA BARN DU HAR!!
Åh men tack.., jag kände att jag blev alldeles varm inuti.. härligt.. blir så lycklig.. jag är ju van att dom berömmer å berättar om barnen på förskolan men nu var det en från en annan förskola som sa det.. ah helt underbart...
kan ju inte annat än hålla med.. hur arg jag än kan bli, just nu mest på Thea som är inte nån trotsperiod, så är dom så underbar å jag älskar dom så jag håller på att spricka..
att få väcka dom på morgonen å ge dom pussar å lukta på dom när dom knappt har vaknat...
underbart..
å när jag får pussarna å kramarna när jag lämnar på förskolan. då vill man inte släppa...
kan fortsätta i evighet men nu slutar jag här..

1 kommentar:

Cissi sa...

Ja visst är det underbart med beröm! Det borde alla bli bättre på att både ge och ta. :)

Visar du bilder på håret sen eller? ;)

Hoppas att du har en härlig fredag! Kramar Cissi