fredag 14 mars 2008

Värdering

Ja det gick väl bra.. hon kikade runt, frågade lite frågor, sen knäppt hon kort men bara för hennes skull så hon skulle minnas hur det såg ut. Sen så satt vi ner å pratade lite, vi fick en gratis säljargenomgång om vi ville men eftersom vi inte vet hur hög värderingen blir så fick vi ta det senare om det blir så att vi ska sälja. Men vi tror inte att det blir så hög värdering eftersom vi inte gjort nåt varken med kök eller toalett å det är ju det som brukar dra upp den.
Men på måndag skulle vi få svar så det blir spännande att vänta på.

Ingen motion idag.. blää men mycket slit med städning så det räknas väl lite som motion ändå eller...

Nu kikar jag lite på Så ska det låta medan Pär lägger Thea som inte vill somna ikväll, hon har sovit nästan 3 timmar, det är annat det än 20 min som hon sover ibland. Men iallafall så var det nog lite väl mycket eftersom hon är svårsövd nu. Men sen ska vi kika på film. har tänt ljus å gjort det lite mysigt. Myser som en tok nu när hela huset är städat in till minsta detalj. Så skönt, tänk om man hade tid å ork att städa så här grundligt jämt.

Imorrn är det kalas hos Leos kompis som fyller 3 år.

Nu kom Pär upp så nu är det filmtajm..

kram

3 kommentarer:

indira sa...

Grattis till vinsten roligt! Om du känner för Intervall kom till Lerviks gympasal 15.00! Ni får ha en fin helg, tråkigt att det inte är någon step på torsdag =0(, Kram

Anonym sa...

Gud va kul att han vann igår, det kanske är en superstor summa men det är minnsan mer än något!!
Och va söta bilder du har på barnen, eller kanske borde säga snarare så söta barn på bilderna!!

Jag är urkass att svara, och tråkigaste för dig som alltid kommenterar så bra och fint varje gång. Vill du skicka mail istället så svarar jag betydligt mycket snabbare där om du känner att det är bättre och roligare dvs.

Ha de så jättebra!!
Kramar Louise

Anonym sa...

Tack för dina uppmuntrande ord! :)

Det är faktiskt inte kvällarna som är problemet, jag har hittat många vänner här. Problemet är att jag är ledig från 8-15 om dagarna, och det är då jag känner mig som mest ensam. Men jag ska bli medlem på gymet och lite sådana grejer så att jag har något att göra. :)

Kram Ida