lördag 22 mars 2008

Ett kalas avklarat.. one to go

Ja som sagt.. Släktkalaset avklarat, nästa torsdag 27:e är det barnkalas, på Theas födelsedag.
Men dagen igår gick bra, Leo väckte oss 6.15 å sa;
Men det går inte, jag behöver hjälp... pär å jag suckade å tittade på klockan. Thea väcktes av Leo å vips så var hela familjen uppe (vi brukar låta en av oss sova på helgen men eftersom vi hade mkt att göra så klev alla upp) Gick in till Leo å då satt han med kontrollen till vårt nya x-box å ville spela Cars.. undras hur länge han varit upp å provat.. hihi
Vi hade paketöppning sen åt frukost, hängde upp ballonger, dukade bordet, kl 8 åkte jag å handlade lite på e-center.
Sen hem å dona lite. Vi åt lite lunch kl 11 å strax efter det kom första gästerna, min farmor och min kusin Tove.
Sen rullade det på.. sista gästen åkte hem vid 19 tiden sen la vi barnen som somnade sött efter en hektisk dag.
Barnen fick massor med saker.. tänkte lista lite i ett nytt inlägg å lite bilder..
Härliga dag.
Passar på att tacka alla för presenterna igen här.. för dom som läser.

1 kommentar:

indira sa...

Glad Påsk önskar jag Er! Hoppas ni får en mysig helg! Kramar Jonna/fam!