onsdag 19 mars 2008

Mysdag

Idag blev jag väckt av Leo kl 7.10 som sa: Mamma vakna det är morgon.. nu går jag å tittar på tv.. låg kvar ett tag å log.. sen gick jag upp, Thea fortsatte att sova. Hittade Leo vid sin nya snickarbänk.. tvn stod på men den brydde han sig inte om. Vi åt frukost sen kl 8.10 väckte vi Thea tillsammans.. å hon vaknade med ett stort smail sen myste hon med Leo i vår säng. Älskar er våra underbara barn. Gjorde morgon med Thea å gav henne frukost sen kom Pär å hämtade oss. Vi skjutsade honom till jobbet.. vilket kunde ha slutat i krock i en rondell. tokhalt.. jag körde 20 km/h å bara gled mot de två bilarna som stod i kö för att åka i rondellen, dom backade som tur var annars hade det smällt. Sen så var det två bilar som körde ut alldeles före mig.. fick tvärbromsa å båda gångerna hade det kunnat bli krock om dom inte hade gasat på för jag bara gled.. otäckt å man blir så arg när dom bara åker ut sådär när, särskilt när man har barn i bilen.

Iallafall så var vi på Öppna förskolan på fm, där var åsså Jenny å Alfred, Jessica med barnen å Sofie med barnen. Trevligt som vanligt.. Thea åt lunch där sen åkte vi till McD och köpte lite mat till Leo å mig. Vi åt den hos mamma å Thea sov där ca 1½ timme. Jag å Leo gick ner på bibblan å lånade lite böcker medan hon sov. Skönt att vi fick lite tid bara han och jag.
Sen hämtade vi Pär, fixade middag å lite bus å mys, dusch och några fall för Thea med huvudet som krockkudde.,. lillgumman.. skulle behöva hjälm.
Båda somnade snabbt å sen har jag kikat på roomservice å nu Greys anatomy.
snart är det natta.. imorrn ska leo på dagis å jag ska städa å bak
a inför fredagens kalas.

ha d gött..

ingen motion men däremot popcorn ikväll :-(
no comments.. suck... vart tog motivationen vägen..

Inga kommentarer: