onsdag 5 mars 2008

Dålig på blogg, mat och motion

Ja nu har väl sjukstugan snart tagit slut. Det har blivit dåligt med motion och mat. jag inte mycket mat förrän igår.. Nu har magen äntligen kommit i form igen.. så imorrn tar jag nya tag.
Idag slank det ner ett wienerbröd men jag har ätit det jag varit sugen på bara för att äta. Motion då.. jag idag så tog jag bilen till E-center, parkerade där och satt Thea i vagnen, sen gick jag till stan, gjorde lite ärenden sen tillbaka till e-center så det blev en promenad på ca en timme. skönt skönt..
Imorrn är jag utan bil så då blir det promenad till dagis skönt att komma igång med den vardagsmotionen igen.
Ja det var allt för idag. nu ska jag se roomservice.

kramen

2 kommentarer:

indira sa...

Det va bra gjort att ställa bilen på e-center och gå! Kommer du på step i morron, det är Jessica som håller i det? Jag ska gå, längtar riktigt! Vi ser förhoppningsvis då! Kram

Cornelia sa...

Härligt att höra att du är på benen igen.
Kram och pepp Cornelia