söndag 16 mars 2008

13 rätt på europatipset

Ja ni läste rätt..
Pär har tur med tippandet just nu.. 13 rätt blev det idag å 1 MILJON

Nääääääääääääää skoja bara.. tänk att när han lyckas pricka in 13 rätt så gör halva sveriges befolkning det åsså.. runt 500 spänn blev det.. Men lite tufft ändå att lyckas få 13 rätt....

Nu ska jag sova.. go natt Sverige å världen..

ps. om du inte röstat gör det NU.. bara 22 timmar kvar.. 1 4 som har röstat. å jag vet att jag har mellan 20-30 unika besökare per dag. så kom igen nu

3 kommentarer:

Anonym sa...

Guuud va ni vinner hela tiden. Är ni den där lyckosamma familjen eller?

Det blev ingen utgång igår, och bra var väl de för jag var göööör trött och dessutom skulle jag aldrig pallat med dagen idag.
Så på fredag ska jag och Maja ut, eftersom vi behöver ha lördag för att "piggna till på" och på söndag ska jag på easterbrunch igen på "the club" den här gången är det samma sak, men ingen easter bunny och inte "familjebetonat"

Så fredag blir det skoj, och kanske ett såntdär supertrevligt inlägg då ingen fattar nått av vad jag skriver. Eller så skippar jag det. Det skulle nog troligen komma upp kl 11 eran tid, och ni skulle inte förstå varför jag skriver så på morgonen.

Vad blev det för presenter? Gud, du har alltid så mycket att stå i. Att du orkar kvinna! Haha men du är nog en såndär SUPERMUM. Och inte en amerikansk sådan som lämnar sina barn till en villt främmande människa, även kallad aupair.


Kramar Louise

Cornelia sa...

Shit jag hann tänka att det var sant.. Det hade varit coolt, men 13 rätt är alltid coolt.
Kör hårt
Kram Cornelia

Malin sa...

Men shit....fasen att det inte var mer utdelning då.
Jag kanske kunde få vara med o tippa med Pär - det skulle ju kunna gå hur som helst det :D
Dra in några millar...hahah!
Kulit att ni ska köpa xbox. Vi har två xbox-gitarrer till GH III. Nu har vi köpt wii och har hittills bara en gitarr till det, men ska köpa en till.
Tror att gitarrerna till xbox gick på runt 900 spänn för två.
Gumman, du skriver så snälla kommentarer jämt! Blir så glad!
Kulit med en massa kalas - baka den där kakan jag la ut på bloggen...den är såååå god!
Jag har feber...uhuuuu!
Nä, nu ska jag se om jag orkar dra av en låt på guran...sen blir det soffan o snarka...
Kramar till dig