torsdag 27 mars 2008

Hudiksvalls BB

Ja för 1 år sen å 23 minuter sen så kom vi till Hudiks BB för att invänta förberedelser inför mitt snitt med Thea, tror jag stod i duschen vid den här tiden. nervös men ändå glad.
Leo sov hos min syster. Vi lämnade honom kvällen innan för vi skulle åka 6.15 hemifrån.

Så vi fick sova själva ostört natten innan, tror vi somnade vid midnatt så vi sov ca 5 timmar iallafall. trodde inte vi skulle somna alls.


Ja gud att tiden gått så fort. Kan inte förstå det. Men stort grattis till Theagumman på hennes första födelsedag.


Inser att jag glömde helt av att blogga när Leo fyllde.. om förlossningen. MEN det är lite sent nu. :-( men det slutade i akutsnitt iallafall. som gick jättebra, mådde lite dåligt i ett dygn efter det men denna gång mådde jag super. Jag hade ju inget förlossningsarbete innan detta snitt så jag var utvilad.


Nä nu måste jag fixa frukost å mina älsklingar..


6 kommentarer:

Anonym sa...

STORT GRATTIS till lilltjejen...Kram

MissyElliot sa...

Jättegrattis till lilla gumman! Min miniman fyllde ju också nyss ett och det är skrämmande vad fort tiden går...
Ha en bra dag.
kramiz

jempa sa...

Man fatta inte vart tiden tar vägen...hua blir man sugen på en till eller.....kanske inte;)Ses sen.Kram kram o grattis Thea!!!!!!

indira sa...

Tänk va tiden går fort och vilka härliga minnen man får och är med om varje dag! Underbart! Och själv blir man ju äldre också fyller imorron hela 31 guldår! Hoppas ni får en jättefin dag! Och Grattis Thea! Kram Jonna

Malin sa...

Stort grattis till Go thea !!
Ja du usch vad tiden bara rinner ivä. Massor av kramar.

Malin sa...

Grattis till söta Thea på 1-årsdagen!
Hoppas hon har haft en mysig dag idag!
Hon sover väl gott nu kan jag tänka mig :)
Massa kramar