onsdag 26 mars 2008

Tack, huvudvärk å enkätsvar

Tack för att ni talar om vilka ni är.. å TACK för att ni läser.. är väl inte direkt nån inspirationskälla just nu ang viktminskning.. men ska försöka bättra mig.. imorrn blir det nog en tårtbit.. å det blir ingen träning för mamma kommer å firar barnen efter 17 så det var det.

ju fler jag läser av kommentarerna desto fler kommer jag ihåg.. sorry girls..

kul Eve att du läser.. hoppas allt är bra med magen
kram till dig

idag har jag haft en himla j-vla huvudvärk.. jag som skulle städa.. men nej får ta det imorrn fm. leo får gå på dagis innan kalaset så kan jag dona. Pär tar semester halva dan å hjälper mig.. skönt det. det blev tur å retur till dagis idag dvs ca 80 min promenad i blåsten.
Jag å Leo tog en tur till e-center runt 18 tiden för att inhandla nåt till partypåsarna.. svårt att hitta nåt bra.. men men.. fyndade två par gympadojor på ÖB för 50 kr/ st.. toppen till dagis.
Saknar ni lite bilder.. ska försöka imorrnkväll nu är det dags att sova.

Puss å kram

just det enkäten är avslutad..
resultatet
24 st som röstat- HÄRLIGT JOBBAT

4 st (16 %)som var mellan 10-18 år ja där kanske Jasmine, denise å emelie röstat.. om ni kikat in på senaste tiden vill säga

5 st (20%) var mellan 19-27

12 st (50%)var mellan 28-33 dvs runt min ålder jag.. jag blir 30 i oktober.

3 st (12%)var mellan 34-40 (12%)

0 st mellan 41-100 år men där vet jag ju iallafall att mamma å svärmor skulle ha kryssat i om dom röstat..

Det blir en ny enkät snart.. jag återkommer om det..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser fram emot en ny...missade tyvärr denna. Kram Linruz