söndag 16 mars 2008

Helgen

Ja den har varit lugn.. har mest varit hemma å donat.. nu har vi inhandlat dom sista presenterna till våra älsklingar.. Ingen motion å onyttigheter.. ja det var nog min helg det...
Känner att det har varit så mycket med ekonomin, kalas osv så jag har inte haft ork att bry mig så mycket om min vikt. Jag får nog se hur det går men jag tänkte försöka med nya tag (igen) imorgon. Mars kommer inte vara en toppenmånad om man tänker på månadsmotionen. men men ..
Igår var vi på 3 års kalas hos Leos kompis Alva.. det var jätteskoj, det var många barn å vuxna å Leo lekte å hade kul, Thea hade skoj hon me tills hon ramlade framåt rak lång å slog i munnen i golvet.. så nu så har nog slagit hål på strängen innanför överläppen igen, blödde mycket å det sprack upp igen på kvällen igår. Lillstumpan hade värsta tjockläppen men nu ser det bättre ut. Syns inte så mycket.
Så då var ett kalas avklarat, nu är det vår tur att ha kalas sen känns det som om det blir lite fler 3 års kalas innan sommaren, det är ju Pelle, Axel, Joel och Ida som fyller år. Det är barn som gick i min föräldragrupp och som vi sedan träffade på öppna förskolan och ibland hemma. Kul att vi kan träffas lite då å då fortfarande.
Nåja.. i veckan måste jag baka.. bara bullar å finska pinnar klar än så länge.
Idag så köpte vi lite påskrisgrejer å det blev fint. Leo fick ett litet i sitt rum å ett stort på matsalsbordet i vardagsrummet.

Lite foton från helgen kommer här:


Thea i badet.. kolla in håret!!

Leo i badet

Thea skjutsar Leo. fattar inte att hon orkade med

Åsså vice versa då.... Thea fick åka med racerfart...

Thea snygg i pyjamas å Leos nya solglasögon..

Leos nya skor å solglasögon.. Snyggast i stan..det är spindelnät på bågarna.

Inga kommentarer: