torsdag 13 mars 2008

7:e ploppade idag

Ja nu har Thea fått sin 7:e tand.. å oj vad det kliade på henne, hon ville bita på mig hela dagen..

Gissa om jag var glad när vi vaknade i morse för då var klockan halv 8.. HÄRLIGT.. dock vaknade Thea vid 5 å då passade jag på att ge välling.. kanske hon är hungrig vid 6-tiden. Skönt iallafall att få sova lite. Leo har varit på dagis idag å jag å Thea flängde runt på fm å lämnade av presenter som kidsen ska få när dom fyller år.
Hämtade Leo kl 14 å då hade Thea bara sovit 10 min.. sen sov hon 10 min till å det var allt på hela dan. Leo sov inte nåt heller. Vi åkte till Pärs mormor å morfar som firade sin 65:e bröllopsdag. Fick supergod tårta.. Ja jag vet.. men jag kunde inte låta bli. det såg så smaskigt ut.
Sen så blev det STEP för mig idag å gud så skönt. HÄÄÄRLIGT.. kändes att man missat en vecka och att man varit sjuk för det var jobbigare än vanligt. Nu så är jag trött å vill helst gå å sova men jag måste städa toan inför värderingen imorrn.. suck.

Glöm inte att rösta här till höger.. Det enda du gör är att klicka i ditt svar och sen trycka på Vote så är det klart.. inget mer behövs.. så sätt igång NU!!
Imorrn är det fredag, städning, värdering och sen lungt.. Barnen ska var hos sin farmor å farfar när det är värdering så slipper vi ha dom runt benen då. Alla fokus på huset bara.

ha en bra kväll allihopa.. puss å kram

1 kommentar:

indira sa...

Bra jobbat igår kväll! Det var ett grymt roligt pass! Ha en fin fredag!