tisdag 25 mars 2008

41 unika besökare..

... å knappt någon kommentar..
Skärpning.. :-)
skulle vilja veta vem som läser så släng gärna in en kommentar
här är dom jag är säker på som läser min blogg
mamma
svärmor
syster
syster
syster
malin h
jenny
malin o
louise
cornelia
så kom igen å tala om vilka ni är..
puss


uppdatering onsdagmorgon:
inser ju att jag glömt en del tex jonna, cissi, batgirl (klart jag vet att du läser :-), suzanne mfl men ni som brukar kommentera behöver inte känna er träffad. Jag kommenterar ju inte heller varje gång kram till er som brukar kommentera det är er andra jag är nyfiken på :-)

8 kommentarer:

batgirl sa...

Du vet nog att jag är här o läser oxå allt i mellanåt...
Jag Hoppas att du har de´bra. Har tänkt kommentera såå många gånger men har haft ide´torka...
Kram!

Anonym sa...

Jo, jag är ju här ibland...

Malin sa...

Heja på....nu fokuserar vi!
Du är ju så duktig redan, men pepp kommer ändå här!
Kram kram

Anonym sa...

men hallåå? :D jag kommenterar ju! :D

Anonym sa...

Jag har varit här nu... ;) för att hämta lite inspiration!

Anonym sa...

*Vinkar*
Jag är här och läser också. Har dock varit utan min egen dator ett tag... Men nu är jag här.

Pepp till dig!

MissyElliot sa...

Hallå, jag då???
Är ju här nästan varje dag...
*fnissar*

Anonym sa...

Jag är här o smyg läser =)

Kram gamla kompisen Evelina