lördag 22 mars 2008

TÅRTORNA






6 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina tårtor! Har du gjort dem själv och sen lagt på ett oblat eller likn?

Anonym sa...

Gud så gott det där såg ut vännen!!
Vilka superfina presenter barnen har fått!

Kram

Cornelia sa...

Oh my god så gott det såg ut. Nästan så jag måste blunda för att inte äta upp datorn. Hoppas du har en bra påsk.
Kram och pepp
Corneli

jempa sa...

Fina tårtorna blev=)Har ni köpt ett nytt x-box???Här blir det nog kväller snart så man orkar kliva upp imorgon o köra bil.Det är ju kanoners när man får arbeta dag för då hinner man på påskmiddag ändå=)Nä nu ska jag nog göra natta.Kram kram

Malin sa...

Vilka fina tårtor!
Kan täka mig att Leo var bra nöjd :)
Neo har ju redan bestämt att han ska ha Spöket Laban på sin...hahah, men det hinner garanterat ändras fram till augusti.
Och många fina presenter fick dom oxå. Tänk att Thea redan är 1 år, ojojoj!
Är ni nöjda med x-boxet?
Ha en härlig söndag!!!
Kram kram

Anonym sa...

Gud sicka fina tårtor!

Tänkte svara på alla dina kommentarer i mail istället, inser att alla kommentarer i min blogg hamnar bara i en hög och just nu har jag 55 osvarade.
Men jag hittar inte din mail någonstans ju!!
Kramar Louise