fredag 1 februari 2008

Viktresultat

Då var det dags för vågen idag då!
Glad överraskning med tanke på helgens frosseri.
-0,4
inte mycket men jag är ändå supernöjd.
Nu blir det nya tag igen då
Ny månad och 8 dagar kvar till mätning. Det ska bli kul. Få se vad 2,7 kg gör i mått.
Igår på träningen så var min syster med. Hon stod typ i andra sidan rummet å precis innan det börjar kommer hon till mig å säger
Jag måste bara säga att när jag ser dig på håll så här så syns det att du gått ner lite. OJOJ va det stärkte självkänslan. Tack för det älskade syster.
Fast om man ska skämta lite... ser man inte mindre på längre avstånd.. hihi

Nä GLAD är jag idag å så nöjd.
Tack för nu

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bra tjejen det är så det ska se ut!!!Grattis.

Anonym sa...

Grattis till dit minus!!! Bra jobbat! =)

Anonym sa...

Stort grattis till ditt minus!!!
Bra jobbat bruden, du är tok duktig!! Nu är det bara resten kvar.
Massor av kramar till dig.

indira sa...

Härligt! Grattis!

Anonym sa...

Halloj och grattis till minuset, slank in här via Batgirls blogg. Trevlig sida du har.

Angel

Anonym sa...

Hejsan svejs!
Jag kikar in och kollar runt...=)

~~camilla~~

Anonym sa...

Tack tjejen..ja ikväll ska jag släppa loss och ha kul. I morgon blir det nya tag. Kram