torsdag 7 februari 2008

Träning = Frihet

Ja gud så skönt.. var iväg på ett step up pass igen å det är ju för underbart.. ville inte att det skulle ta slut.. hade mer att ge.. synd att det är enda tiden på hela veckan som passar mig.. Sad

Nåja fick härliga 60 min för mig själv iallafall..

Menyn idag:
Frukost: Lättfil med cornflakes, 1 havreknäcke med lätta 1 glas vatten
Lunch: God lövbiffsgryte m. vitlök, krossade tomater, lök mm. Kokt potatis, grön paprika och tomat. 1 hård smörgås. Blev bjuden på det hemma hos svärmor. Mums. 2 glas vatten
Mellis: 2 dl fil m. linfrö, havregryn, solrosfrön, 1 glas vatten
1 liter vatten på träningen
Middag: Blev sent kl 20 efter barnen somnat. En halv portion pytt i panna, egengjord på korv och potatis och ägg. 1 stor morot. 2 glas vatten. Ska äta en frukt nu åsså.

Ja det var väl allt för idag.. nu ska jag slappa på soffan innan jag ska läsa lite
kram

Inga kommentarer: