söndag 24 februari 2008

Frisk

Klart att magen inte hunnit med riktigt men idag åt jag en hel middag å tog till och med mer.. mums va gott med mat igen.. Så imorrn tar jag nya tag igen..
gick ca 20 min med dubbelvagnen idag bara för att få komma ut i solskenet.. det blåste lite men inte kallt just då..

nu öser regnet ner.. hmm är det verkligen februari??
om 1 månad har vi 3 resp 1 års kalas.. gud va ska man köpa i presenet.. å vad ska jag baka.. har ni några goda recept å kakor eller dyl som är mumma så säg gärna till eller länka om du har det på din blogg..

nä nu ska jag läsa lite.. go kväll

2 kommentarer:

indira sa...

Jösses va det blåste igår! Jag glömde min tidning + bilagan i kassan, typiskt! Hoppas ni får en fin dag! =0)

Cornelia sa...

Halli hallå och tack för alla gulliga kommentarer. Skönt att höra att du är frisk nu, jag är grymt impad över box passet, blir trött bara jag läser om det. MEn det är bra träning både fysiskt och psykiskt.
Stor kram
Cornelia